Четверг, 16.05.2024, 23:38
Приветствую Вас Гость | RSS

ЗОШ І-ІІ ступенів № 6 м.Покровська Донецької області

Меню сайта
Мини-чат
Форма входа
Статистика
конкурс ОШ №6 родители газета алый парус Осень агрессия Ярош А.В. Мирошниченко О.А. школа образование творчество дети день учителя РОДИННЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ Всеукраїнський конкурс освіта учитель аттестация детское творчество математика Кузьменко Г.И Презентація первый звонок програма Світова література 6 клас 6 класс ОШ №6 г.Красноармейск 2013-2014 уч. русский язык планирование 8 марта лаборатория молодежь против наркотиков неделя английского языка зарубіжна література День здоровья здоровый образ жизни 5 класс мониторинг День Победы планування світова література 5 клас ОШ №6Красноармейск майстер-клас навчальний рік 6 клас 1 сентября Начало учебного года праздник поздравление творчість новый год день открытых дверей Мастер-класс Методика Инновации Компетентность звездный олимп олимпиада школьный звонок проект Игнатенко Е.Г. світова література 5 клас ОШ №6 г.Красноармейск Кузьменко Г.И. 2013-2014 учебный год календарь Обери свій творчий шлях перший урок шевченківський урок закон про освіту 6-9 классы Диагностические контрольные работы «Пряля» Конспект уроку методичні рекомендації бешенство початкова школа наступність Учитель года батьки і діти юбилей 25 лет Календарно -тематическое планирован библиотечный урок фізкультхвилинки Шамрай І.А. Безкоровайна Ю.А. День Європи ЗОШ№6 Красноармійськ конкурс красоты ДПА співпраця оплата праці освітян Відкривай Україну акция кузьменко масляна

Средняя и начальная школа

Главная » Файлы » Мои файлы

Тематичне планування уроків світової літератури в 6 класі
31.08.2014, 12:13

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ   УРОКІВ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ   У 6 КЛАСІ НА 2014-15 н.р.

 

 

 

Усього – 70 годин;

текстуальне вивчення творів – 58 годин;

розвиток мовлення – 4 години;

позакласне читання – 4 години;

резервний час – 4 годин.

з\п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги

до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

 

Види контролю

 

Т№1

(____)

ТЕМА №1 (____год.) МІФИ НАРОДІВ СВІТУ. МУДРІСТЬ БАЙКИ

 

 

1

 

 

 

ВСТУП

Література як вид мистецтва. Художній образ.

(ТЛ-теорія літерат.) Художній образ, початкові поняття про традиційний  образ, вічний образ. 

(ЛК-Літерат.і культ) Специфічні ознаки різних видів мистецтва. Вічні образи в літературі й мистецтві.

(УС-Україна і світ) Традиційні образи українського і зарубіжного фольклору.

(ЕК-елементи компаративістики) Особливості зображення одного й того самого образу в різних видах мистецтва.

 

Учень (учениця):

виявляє ознаки різних видів мистецтва, встановлює своєрідність літератури в системі видів мистецтва, її характерні риси;

дає визначення поняття «художній образ», знає його різновиди – «традиційний образ», «вічний образ»;

наводить 2-3 приклади традиційних і вічних образів (з фольклору, прочитаних літературних творів, знайомих видів  мистецтва);

виявляє специфіку зображення одного й того самого образу в літературі та інших видах мистецтва;

розповідає про свої улюблені твори літератури й мистецтва, виявляє їх специфічні риси;

розкриває значення мистецтва (в тому числі художньої літератури) для становлення особистості, життя людства.

 

 

2

 

 

 

 

МІФИ НАРОДІВ СВІТУ

Поняття про міф. Основні тематичні групи  міфів (про створення і будову світу, про героїв, календарні та ін.). Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів. 

(ТЛ) Міф, мотив. Поглиблення поняття про образ  (міфологічний образ).

 

 

Грецькі міфи. Міф про Прометея. Міфи про Геракла (1-2 міфи

 

Учень (учениця):

визначає причини появи міфів, особливості міфологічного світосприйняття;

дає визначення поняття «міф», відрізняє його від казки;

називає тематичні групи міфів, наводить приклади сюжетів і образів, що належать до певних груп міфів;

розуміє (на елементарному рівні) поняття «мотив», співвідносить його із поняттям «тема» (як часткове і ціле; мотив – реалізація теми);

називає провідні міфологічні теми (творення світу, діяння героїв та ін.) й мотиви (сонця, ночі, випробування та ін.), що виявляються у міфах різних народів;  

переказує найвідоміші міфи народів світу, розкриває їх загальнолюдський зміст;

характеризує популярні міфологічні образи, показує втілення в них народних уявлень про світ, виявляє актуальний зміст  міфологічних образів;

зіставляє типологічно подібні образи (наприклад, образи героїв та ін.) у міфах народів світу;

виявляє схожість давніх міфологічних уявлень українців і міфології інших народів;

розкриває специфіку втілення міфів народів світу у знайомих творах мистецтва (живопис, музика, театр, кіно, мультиплікація тощо);

розповідає про свої улюблені міфи, міфологічних героїв, висловлює власне ставлення до них.  

 

Аналіз твору

(називає провідні міфологічні теми (творення світу, діяння героїв та ін.) й мотиви (сонця, ночі, випробування та ін.), що виявляються у міфах різних народів)

3

 

 Дедал і Ікар. Нарцис.

(ЛК) Втілення міфів народів світу в мистецтві (живопис, музика, кіно, театр, мультиплікація та ін.).

 

 

4

 

Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка..

 

5

 

Деметра і Персефона (3-4 за вибором учителя

(УС) Давні міфологічні уявлення українців (про створення світу, про природу, про добрі й злі сили).

 

Вібірковий переказ

6

 

Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи (2-3 за вибором учителя).

 

 

7

 

Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет (1-2 за вибором учителя).

(ЕК) Подібність елементів у міфах різних народів (образи, сюжети, мотиви). Міф і казка

Зіставлення образів

8

 

 

 

 

 

МУДРІСТЬ БАЙКИ

Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст.

Езоп. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і лисиця», «Мурашки й Цикада» (2-3 за вибором учителя). Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Втілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. Мораль байок Езопа.

 

(ТЛ) Байка, езопова мова. Поглиблення понять про алегорію, образ (алегоричний образ).

(УС) Поетичне переосмислення традиційних сюжетів і образів Езопа в українських байках.

 

Учень (учениця):

дає визначення жанру «байки», називає її характерні ознаки, підтверджує прикладами з прочитаних творів;

розкриває специфіку художньої структури байки;

пояснює мораль  байок, визначає місце її розташування в прочитаних творах;

розуміє поняття «езопова мова», демонструє на конкретних прикладах особливості езопової мови;

зіставляє байки Езопа («Мурашки й цикада», «Вовк і Ягня») та І.А. Крилова («Бабка й Муравель», «Вовк і Ягня»), виявляє в них схожість і відмінності;

характеризує алегоричні образи байок, виявляє в них прихований зміст;

називає українські байки, в яких знайшли відображення сюжети й образи байок Езопа;

розкриває специфіку художнього втілення сюжетів і образів байок Езопа та І.А. Крилова у світовому мистецтві (на прикладі окремих творів образотворчого мистецтва, мультиплікації та ін.).

 

 

9

 

Іван Андрійович Крилов (1769-1844). «Квартет»,  «Бабка й Муравель»,

(ЛК) Втілення сюжетів і образів байок Езопа та І.А. Крилова у мистецтві.

 

 

Характеристика алегоричних образів байки

10

 

«Вовк і Ягня» (1-2 за вибором учителя). Моральні проблеми в байках І.А. Крилова. Яскравість алегоричних образів.

(ЕК) Специфіка художнього втілення сюжетів Езопа в байках І.А. Крилова. 

 

 

11

 

Підсумковий урок за темою№1:тестування

ТКР№1

 

Т№2

(____)

ТЕМА № 2 (_____год.) ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА-1

 

 

12

 

 

 

 

Ж.Верн «П’ятнадцятилітній капітан», Р.Л. Стівенсон «Острів скарбів» (1 твір за вибором учнів)

Жуль Верн (1828-1905). «П'ятнадцятилітній капітан».  Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна. Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність.

 

Учень (учениця):

переказує (стисло) основні події роману «П’ятнадцятилітній капітан» Ж. Верна (або «Острів скарбів» Р.Л. Стівенсона);

розкриває основні теми і проблеми роману Ж. Верна (або Р.Л. Стівенсона);

визначає роль описів природи у творі Ж. Верна (або Р.Л. Стівенсона);

характеризує образ Діка Сенда (або Джима Хокінса), порівнює його з іншими персонажами, визначає етапи духовного зростання героя, зміни в його внутрішньому світі, у сприйнятті людей і життя;

 

 

 

13

 

Дік Сенд і його друзі. Дік Сенд і Негоро.

 

14

 

Проблема рабства в романі. Описи природи.  

 

15

 

РЗМ №1

 

16

 

РЗМ №2

КТ№1

 

17

 

Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894). «Острів скарбів». Особливості розвитку пригодницького сюжету у творі.

 

 

 

18

 

Система образів (Джим Хокінс і його товариші), пірат Сільвер та ін.). Моральні цінності. 

 

 

19

 

Система образів (Джим Хокінс і його товариші), пірат Сільвер та ін.). Моральні цінності. 

 

 

20

 

Підсумковий урок за темою№2:тестування

 

 

Т№3

(____)

ТЕМА № 3 ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА-2

 

 

21

 

Чарльз Діккенс (1812-1870). «Різдвяна пісня в прозі». Подорож у часі й просторі Скруджа.

 

визначає ключові моменти сюжету повісті Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі»;

 

 

22

 

Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження.

простежує динаміку образу Скруджа, знаходить у тексті відповідні цитати;

висловлює власне ставлення до Скруджа (до зміни героя і після його внутрішньої зміни);

 

 

23

 

Сюжет і композиція повісті. Значення образу Різдва у творі.

знаходить елементи фольклору в повісті Ч. Діккенса, виявляє їх роль у тексті;

 

24

 

Елементи фольклору (казки, пісні). 

 

 

25

 

Микола Васильович Гоголь (1809-1852). «Ніч перед Різдвом». Народні традиції і звичаї у творі.

(ТЛ) Поглиблення понять про роман (пригодницький роман), повість. Композиція.

 

 

 

розповідає про зв’язки М.В. Гоголя з Україною (окремі факти біографії), знає про музеї М.В. Гоголя в Україні (Гоголеве, Великі Сорочинці);

виявляє національні традиції й звичаї, що знайшли відбиток у повісті М. В. Гоголя «Ніч перед Різдвом», елементи українського фольклору у творі (традиційні образи, символи, елементи казки та ін.);

характеризує образи Оксани й Вакули («Ніч перед Різдвом»);

інтерпретує окремі епізоди повісті М.В. Гоголя;

висловлює власні враження, емоції, почуття, роздуми від прочитаних творів;

визначає особливості композиції творів;

знаходить у творах письменників портрети персонажів, визначає роль портретів у розкритті образів;

коментує висловлювання українських митців про Ж. Верна, Ч. Діккенса, М. Гоголя;

називає 1-2 твори мистецтва за мотивами прочитаних творів, висловлює враження від них. 

 

 

26

 

Тема кохання. Образи Оксани і Вакули

(ЛК) Втілення сюжетів і мотивів прочитаних творів у мистецтві. 

 

 

27

 

 Роль фантастики в повісті. Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки). 

 (ЕК) Традиції фольклору (казка, пісня, народні образи)  у творах Ч. Діккенса і М.В. Гоголя.

 

 

28

 

(УС) М.В. Гоголь і Україна, музеї М.В. Гоголя в Україні  (Полтавщина). Музей Ч. Діккенса у Великобританії (Лондон). Висловлювання українських митців про творчість Ж. Верна, Ч. Діккенса, М. В. Гоголя.

 

 

 

29

 

Підсумковий урок за темою №3:тестування

 

30

 

Позакласне читання №1

 

31

 

Позакласне читання №2

 

32

 

Узагальнюючий урок

 

Категория: Мои файлы | Добавил: Гал1№а | Теги: ОШ №6 г.Красноармейск, Кузьменко Г.И., планування, 6 клас, світова література
Просмотров: 1461 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz