Сьогодні школа повинна підготувати людину мислячу, чуттєву, яка не тільки має знання, але і вміє творчо використовувати їх у житті. Тому актуальною постає проблема пошуку нових, нестандартних форм, способів і прийомів навчання, спрямованих на розвиток творчих здібностей учнів.
Т.Г.Шевченко любив та глибоко відчував природу, отримував від неї творчу наснагу. У його творах згадується понад 80 назв рослин. Більшість із яких належить українській флорі. Кожен вид рослин є символом краси рідної природи або людини, символом недолі, життєвих негараздів чи радощів.
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми та речення. Головне й залежне слово в словосполученні. Граматика. Спостереження за використанням вивчених частин мови в ролі головного й залежного слова. Культура мовлення. Засвоєння словосполучень, у яких трапляються помилки у формі залежного слова
Україна – одна з провідних держав світу, яка має розвинене бджільництво, що забезпечує запилення сільськогосподарських культур, виробництво достатньої кількості меду, воску, квіткового пилку, прополісу, маточного молочка,бджолиної отрути для потреб населення, харчової, медичної, парфумерно – косметичної й інших галузей та експортних потреб. Саме тому тема бджільництва в Україні є актуальною.
Головна мета компаративного аналізу в шкільній практиці — формуванняг гуманістичного світогляду учнів, виховання в них почуття національної гідності, шанобливого ставлення до різних народів.