Суббота, 27.04.2024, 17:37
Приветствую Вас Гость | RSS

ЗОШ І-ІІ ступенів № 6 м.Покровська Донецької області

Меню сайта
Категории раздела
Мини-чат
Форма входа
Статистика
конкурс ОШ №6 родители газета алый парус Осень агрессия Ярош А.В. Мирошниченко О.А. школа образование творчество дети день учителя РОДИННЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ Всеукраїнський конкурс освіта учитель аттестация детское творчество математика Кузьменко Г.И Презентація первый звонок програма Світова література 6 клас 6 класс ОШ №6 г.Красноармейск 2013-2014 уч. русский язык планирование 8 марта лаборатория молодежь против наркотиков неделя английского языка зарубіжна література День здоровья здоровый образ жизни 5 класс мониторинг День Победы планування світова література 5 клас ОШ №6Красноармейск майстер-клас навчальний рік 6 клас 1 сентября Начало учебного года праздник поздравление творчість новый год день открытых дверей Мастер-класс Методика Инновации Компетентность звездный олимп олимпиада школьный звонок проект Игнатенко Е.Г. світова література 5 клас ОШ №6 г.Красноармейск Кузьменко Г.И. 2013-2014 учебный год календарь Обери свій творчий шлях перший урок шевченківський урок закон про освіту 6-9 классы Диагностические контрольные работы «Пряля» Конспект уроку методичні рекомендації бешенство початкова школа наступність Учитель года батьки і діти юбилей 25 лет Календарно -тематическое планирован библиотечный урок фізкультхвилинки Шамрай І.А. Безкоровайна Ю.А. День Європи ЗОШ№6 Красноармійськ конкурс красоты ДПА співпраця оплата праці освітян Відкривай Україну акция кузьменко масляна

Средняя и начальная школа

Главная » Файлы » Блог Шамрай Інни Анатоліївни, заступника директора » Опыт работы

Проект "4 жовтня"
10.11.2014, 23:18

Красноармійський відділ освіти Красноармійської міської ради Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 6

м. Красноармійська

Підготувала

Шамрай Інна Анатоліївна

учитель біології

ЗОШ I-II ступенів № 6

м. Красноармійська

 

Проект «4 ЖОВТНЯ»

«Велич Нації й ступінь її духовного розвитку можна визначити по

тому, як ця Нація поводиться з тваринами».

(Махатма Ганді)

4 жовтня Всесвітній день тварин — міжнародний день покликаний звернути увагу людства на проблеми решти мешканців планети Земля. Дата проведення всесвітнього дня тварин була вибрана не випадково. Всесвітній день захисту тварин прийнято відмічати у день смерті Святого Франциска – шанованого католицького угодника, який вважався заступником та покровителем усіх беззахисних, у тому числі і тварин, який, у 1979 р., був проголошений святішим Отцем Іваном Павлом ІІ патроном всіх екологів. Рішення про щорічне святкування такого дня 4 жовтня було прийнято ще у 1931 р. учасниками Міжнародного конгресу прихильників руху із захисту природи, який проходив в Італії. Це рішення підтримали організації, створені з метою захисту тварин у різних країнах світу. В цей день проводять різноманітні заходи з метою підвищення суспільної свідомості та активності громадян щодо захисту тварин.

Актуальність проекту

Проблема існування величезної кількості бездомних тварин у містах України досягла глобального масштабу. І не звертати на це уваги вже неможливо. У всьому світі ставлення до найменш захищених є мірилом цивілізованості суспільства. Сьогодні найменш захищеними є тварини. Прагнення країни до інтеграції в Європу вимагає вирішення проблеми безпритульних тварин негайно. Після жахливих відео вбивства безпритульних тварин в Інтернеті це вже проблема стає проблемою людяності й моральності. Проблема не вирішиться, якщо звичайні громадяни залишаться байдужними до неї. Ми розуміємо, що бездомні тварини на вулицях міст розповсюджують інфекційні захворювання, становлять загрозу для людей, особливо дітей. Але цивілізований світ вже давно практикує гуманні шляхи виходу з цієї ситуації. А це, з одного боку, широка пропаганда милосердного й відповідального ставлення до тварин через засоби ЗМІ, а з іншого – прагматичний, і водночас гуманний, контроль над їх розмноженням. Однією з причин збільшення кількості безпритульних тварин на вулицях є низький рівень культури населення щодо поводження з домашніми тваринами. Школа не може залишатися осторонь, бо ставить однією з цілей – формування екологічної культури школярів на принципах гуманізму.

Мета проекту: привернути увагу учнів, батьків, вчителів до необхідності свідомого відношення до домашніх тварин.

Завдання проекту:

1.​ Сприяти запобіганню поповнення рядів бездомних кішок і собак за рахунок агітаційно-просвітницької роботи.

2.​ Зібрати фотографії для виставки «Мої домашні улюбленці».

3.​ Розробити листівку з закликом гуманного ставлення до домашніх тварин.

4.​ Підготувати виступ агітбригади (15 хв.) з презентацією в Power Point.

5.​ Виховувати свідоме добре ставлення до тварин, почуття відповідальності та милосердя.

6.​  Розвивати творчу активність та формувати активну життєву позицію.

Статус проекту: внутрішній

Термін реалізації: вересень

Заключний етап: 4 жовтня

Учасники проекту: учні 8 класів, класні керівники, педагог-організатор, адміністрація школи, батьки учнів.

Вимоги щодо реалізації проекту:

- забезпечення необхідними ресурсами;

- сприяння адміністрації;

- активна участь учнів школи, вчителів, класних керівників, батьків.

Соціально-педагогічна діяльність: створення умов для самовизначення і самореалізації особистості відповідно до її індивідуальних творчих здібностей та життєвого досвіду; здійснення особистісно-орієнтованого підходу у формуванні позиції кожного учня з відчуттям відповідальності за свою родину і суспільство в цілому.

 

Основні форми роботи:

-​ анкетування;

-​ фотовиставка;

-​ випуск листівок;

-​ виступ агітбригади;

-​  презентація;

У ході реалізації проекту задіяні словесні, наочні та практичні методи, перевага надається пізнавальним формам роботи, що стимулюють творчість, ініціативу, самостійне та критичне мислення і базуються на принципі багатосторонньої взаємодії.

ІV. Очікувані результати проекту:

-​ учасники проекту набудуть умінь агітаційно-просвітницької роботи;

-​ відбудеться фотовиставка «Мої домашні улюбленці»;

-​ будуть розповсюджені листівки, щоб привернути увагу до проблеми безпритульних тварин;

-​ відбудеться виступ агітбригади в супроводі презентації;

-​ формуватимуться комунікативні уміння.

Опис діяльності

І етап – підготовчий:

- отримання згоди адміністрації навчального закладу на реалізацію проекту;

- відпрацьовування механізмів реалізації проекту;

- розробка методичного забезпечення проекту;

- узгодження часу та термінів проведення проекту;

- поширення інформації в школі про проведення проекту;

- створення ініціативних груп;

- для кожної групи визначити конкретне завдання, розподілити обов’язки між учасниками проекту.

ІІ етап – дослідницький:

- ознайомлення з документами, що мають відношення до проблеми;

- вивчення проблеми за матеріалами преси, Інтернету;

- збір інформації щодо вирішення проблеми іншими країнами;

- пошук матеріалів для написання сценарію агітбригади, створення мультимедійної презентації;

- проведення анкетування серед учнів та вчителів з метою вивчення ставлення до проблеми і можливих способів вирішення.

ІІІ етап – визначення напрямів діяльності:

- узагальнити зібраний матеріал, систематизувати та проаналізувати отриману інформацію;

- зібрати матеріал для фотовиставки;

- відібрати матеріал для агітбригади, листівок, презентації;

- розподіл завдань; визначення часу на їх виконання;

- спланувати подальші дії щодо реалізації проекту;

ІV етап – реалізація запланованої діяльності:

- збір анкет ініціативною групою з метою аналізу ставлень до проблеми;

- підібрати учасників агітбригади, провести репетиції;

- оформити листівки;

- оформити фотовиставку.

V етап – Презентація результатів проекту:

4 жовтня

- демонстрація фотовиставки;

- виступ агітбригади в супроводі мультимедійної презентації;

- поширення інформації про важливість вирішення проблеми бездомних тварин (випуск та поширення листівок);

Подальша робота

- підбір матеріалів для фоторепортажу про всі етапи проекту;

- оформлення демонстраційного стенду;

- представлення матеріалів роботи на батьківських зборах.

VІ етап – Оцінювання результатів проекту:

- узагальнення отриманого досвіду, визначення переваг та можливих недоліків проекту;

- оцінка результативності проекту;

- аналіз матеріальних затрат проекту;

- аналіз результатів проекту. (Спостереження, опитування, анкетування, метод експертних оцінок).

Умови реалізації:

-​ дидактичні – уміння учнів працювати з інформацією, навички створення презентації, навички роботи в групах;

-​ матеріальні – папір, канцтовари, комп’ютерна техніка, стенди для фотовиставки.

Література та використані джерела.

1. Доба. Навчально-методичний посібник з історичної та громадянської освіти. № 1-2(20-21) / 2007.

2. Метод проектів. dls.ksu.kherson.ua

3. Проектная деятельность. www.ciit.zp.ua

4. Проблема безпритульних тварин – politika.inter.ua

5. Екологічний календар – ecoburougcc.org.ua

6. «Безпритульні тварини – проблема, яку можна вирішити». – koziura.com.ua

Категория: Опыт работы | Добавил: Гал1№а | Теги: ОШ №6 г.Красноармейск, біологія, 4 жовтня, проект, Шамрай І.А.
Просмотров: 479 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz