Пятница, 17.05.2024, 13:16
Приветствую Вас Гость | RSS

ЗОШ І-ІІ ступенів № 6 м.Покровська Донецької області

Меню сайта
Мини-чат
Форма входа
Статистика
конкурс ОШ №6 родители газета алый парус Осень агрессия Ярош А.В. Мирошниченко О.А. школа образование творчество дети день учителя РОДИННЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ Всеукраїнський конкурс освіта учитель аттестация детское творчество математика Кузьменко Г.И Презентація первый звонок програма Світова література 6 клас 6 класс ОШ №6 г.Красноармейск 2013-2014 уч. русский язык планирование 8 марта лаборатория молодежь против наркотиков неделя английского языка зарубіжна література День здоровья здоровый образ жизни 5 класс мониторинг День Победы планування світова література 5 клас ОШ №6Красноармейск майстер-клас навчальний рік 6 клас 1 сентября Начало учебного года праздник поздравление творчість новый год день открытых дверей Мастер-класс Методика Инновации Компетентность звездный олимп олимпиада школьный звонок проект Игнатенко Е.Г. світова література 5 клас ОШ №6 г.Красноармейск Кузьменко Г.И. 2013-2014 учебный год календарь Обери свій творчий шлях перший урок шевченківський урок закон про освіту 6-9 классы Диагностические контрольные работы «Пряля» Конспект уроку методичні рекомендації бешенство початкова школа наступність Учитель года батьки і діти юбилей 25 лет Календарно -тематическое планирован библиотечный урок фізкультхвилинки Шамрай І.А. Безкоровайна Ю.А. День Європи ЗОШ№6 Красноармійськ конкурс красоты ДПА співпраця оплата праці освітян Відкривай Україну акция кузьменко масляна

Средняя и начальная школа

Главная » Файлы » Начальная школа » Блог Божок А.В, учителя начальных классов

Уроки навчання грамоти ( добукварний період).
[ Скачать с сервера (84.5 Kb) ] 29.03.2015, 16:59
Актуальність навчання письму:
В умовах впровадження Державного стандарту виникла необхідність добору таких методів і прийомів, які б відповідали зазначеним у стандарті вимогам:
- уміти каліграфічно і грамотно списувати і писати з голосу тексти з дотриманням вивчених правил правопису під час побудови письмових зв’язних висловлювань; самостійно користуватися орфографічним словником для з’ясовування правильності написання слова, його окремих форм; знаходити і виправляти орфографічні та пунктуаційні помилки;
- уміти списувати, писати з голосу, складати тексти різних типів мовлення, дотримуючись правил орфографії та пунктуації;
- уміти позначати звуки буквами;
Один з показників інтелектуальної готовності дитини до шкільного навчання – рівень розвитку дрібної моторики.
За віковими особливостями відомо, наскільки важко протікає у молодших школярів (особливо шестирічних) уміння писати розбірливо, рівно з дотриманням пропорцій, однакового нахилу і т.д. для того, щоб навчитися більш уміло управляти цим процесом, необхідно добре уявити собі, по-перше, ті труднощі, які відчувають діти, а по-друге, причини, що породжують їх.
Категория: Блог Божок А.В, учителя начальных классов | Добавил: allabozhok
Просмотров: 443 | Загрузок: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz