Понедельник, 29.04.2024, 06:22
Приветствую Вас Гость | RSS

ЗОШ І-ІІ ступенів № 6 м.Покровська Донецької області

Меню сайта
Категории раздела
Мини-чат
Форма входа
Статистика
конкурс ОШ №6 родители газета алый парус Осень агрессия Ярош А.В. Мирошниченко О.А. школа образование творчество дети день учителя РОДИННЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ Всеукраїнський конкурс освіта учитель аттестация детское творчество математика Кузьменко Г.И Презентація первый звонок програма Світова література 6 клас 6 класс ОШ №6 г.Красноармейск 2013-2014 уч. русский язык планирование 8 марта лаборатория молодежь против наркотиков неделя английского языка зарубіжна література День здоровья здоровый образ жизни 5 класс мониторинг День Победы планування світова література 5 клас ОШ №6Красноармейск майстер-клас навчальний рік 6 клас 1 сентября Начало учебного года праздник поздравление творчість новый год день открытых дверей Мастер-класс Методика Инновации Компетентность звездный олимп олимпиада школьный звонок проект Игнатенко Е.Г. світова література 5 клас ОШ №6 г.Красноармейск Кузьменко Г.И. 2013-2014 учебный год календарь Обери свій творчий шлях перший урок шевченківський урок закон про освіту 6-9 классы Диагностические контрольные работы «Пряля» Конспект уроку методичні рекомендації бешенство початкова школа наступність Учитель года батьки і діти юбилей 25 лет Календарно -тематическое планирован библиотечный урок фізкультхвилинки Шамрай І.А. Безкоровайна Ю.А. День Європи ЗОШ№6 Красноармійськ конкурс красоты ДПА співпраця оплата праці освітян Відкривай Україну акция кузьменко масляна

Средняя и начальная школа

Главная » Файлы » Воспитательная работа » Для класних керівників

ГОЛОДОМОР 1932-1933 РР. –ГЕНОЦИД УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ - Безкоровайна Ю.А.
03.12.2015, 21:05

27.11.2015 року в 7 Б класі пройшов урок з теми: «ГОЛОДОМОР 1932-1933 РР. –ГЕНОЦИД УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ»

Мета:

Навчальна. Ознайомити учнів з історичними передумовами виникнення Голодомору, з політикою, спрямованою проти українського народу, охарактеризувати наслідки Голодомору. Довести злочинний характер сталінізму. Простежити висвітлення Голодомору в українській літературі та фольклорі.

 

Розвиваюча. Залучити учнів до самостійної пошуково-дослідницької роботи з вивчення Голодомору. Працювати з додатковим матеріалом (історичними документами, краєзнавчим матеріалом, творами української літератури та фольклору). Розвивати в учнів вміння аналізувати події, порівнювати історичні явища та процеси, робити висновки. Формувати навички критичного мислення. Висловлювати свої думки чітко і аргументовано.

 

Виховна. Виховувати почуття патріотизму, розуміння історичної епохи та власної причетності до долі українського народу. Виховувати почуття доброти, мудрості, співчуття; бачення зв’язку між історичним минулим та сьогоденням.

 

О, миттєвосте, стій!

Дай хвилину…

На спокуту до Пам’яті йду,

По хрестах я вивчаю родину

Й колосок на надгріб’я кладу.

О.Забарний

 

Час говорити і час мовчати.

Час розкидати і час збирати каміння.

Біблія. Книга Еклезіаста

 

Страшне число у нелюдській напрузі,

Пропалює світи до глибини,

У тридцять три розіп’яли Ісуса,

У тридцять третім на земному крузі

Розіп’ято мільйони без вини.

Б.Олійник

 

 

Обладнання: книжкова виставка з теми, запис «Реквієму» В.А.Моцарта, комп’ютерна презентація учнів, презентація творчих робіт

ХІД УРОКУ:

 

I. Оргмомент

 

II. Мотивація навчальної діяльності

 

Кожна людина, як і все свідоме людство, живе в трьох вимірах: учора, сьогодні і завтра. Вчора – це наша історія. Ми не знали її. А вона бездонна, невичерпна криниця духу, мудрості, перемог і страждань.

Але з нашої історичної криниці, починаючи з самої поверхні, належить вичерпати багато солоної від горя води. Це наше громадянське завдання скликати живих до тих сіл і хуторів, до тих криниць і спільних ям, де скидали виснажені тіла наших з вами бабусь і дідусів, братів і сестер. Їх понад 10 млн. …

 

Не звільняється пам'ять, відлунює знову роками.

Я зітхну… Запалю обгорілу свічу.

Помічаю: не замки – твердині, не храми –

Скам’янілий чорнозем – потріскані стіни плачу.

Піднялись, озиваються в десятиліттях

З далини, аж немов з кам’яної гори надійшли.

Придивлюсь: «Вкраїна. 20-те століття»

І не рік, а криваве клеймо: «Тридцять три».

 

Багатовікова історія українського народу – це, насамперед, літопис життя і смерті народу-великомученика, на долі якого було багато лиха. Жахливим злочином проти власного народу став штучний голод 1932-1933 рр. За механізмом творення і страхітливими наслідками його слід занести до трагічних дат в історії.

 

III. Оголошення теми уроку, завдань та очікуваних результатів

 

Отже, темою нашого уроку є «Голодомор 1932-1933 рр. – геноцид українського народу».

Учитель читає епіграф.

Ви всі плідно працювали в пошукових групах досліджуючи конкретні питання: працювали з історичними документами, краєзнавчим матеріалом, спогадами свідків трагічних подій, творами українських письменників та зразками українського фольклору. Тож прийшов час репрезентувати результати своєї діяльності.

 

• Що ви очікуєте від уроку?

 

1. Познайомитися з історичними передумовами виникнення Голодомору.

2. Познайомитися з політикою, спрямованою проти українського народу.

3. Охарактеризувати наслідки Голодомору.

4. Простежити, як висвітлено питання Голодомору в українській літературі та фольклорі.

5. Поспілкуватися зі своїми однокласниками, а також розвивати навички виступу перед аудиторією.

 

IV. Основна частина уроку

 

Категория: Для класних керівників | Добавил: Гал1№а
Просмотров: 358 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz