Воскресенье, 28.04.2024, 06:39
Приветствую Вас Гость | RSS

ЗОШ І-ІІ ступенів № 6 м.Покровська Донецької області

Меню сайта
Мини-чат
Форма входа
Статистика
конкурс ОШ №6 родители газета алый парус Осень агрессия Ярош А.В. Мирошниченко О.А. школа образование творчество дети день учителя РОДИННЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ Всеукраїнський конкурс освіта учитель аттестация детское творчество математика Кузьменко Г.И Презентація первый звонок програма Світова література 6 клас 6 класс ОШ №6 г.Красноармейск 2013-2014 уч. русский язык планирование 8 марта лаборатория молодежь против наркотиков неделя английского языка зарубіжна література День здоровья здоровый образ жизни 5 класс мониторинг День Победы планування світова література 5 клас ОШ №6Красноармейск майстер-клас навчальний рік 6 клас 1 сентября Начало учебного года праздник поздравление творчість новый год день открытых дверей Мастер-класс Методика Инновации Компетентность звездный олимп олимпиада школьный звонок проект Игнатенко Е.Г. світова література 5 клас ОШ №6 г.Красноармейск Кузьменко Г.И. 2013-2014 учебный год календарь Обери свій творчий шлях перший урок шевченківський урок закон про освіту 6-9 классы Диагностические контрольные работы «Пряля» Конспект уроку методичні рекомендації бешенство початкова школа наступність Учитель года батьки і діти юбилей 25 лет Календарно -тематическое планирован библиотечный урок фізкультхвилинки Шамрай І.А. Безкоровайна Ю.А. День Європи ЗОШ№6 Красноармійськ конкурс красоты ДПА співпраця оплата праці освітян Відкривай Україну акция кузьменко масляна

Каталог статей

Главная » Статьи » Блог Игнатенко Е.Г., учителя начальных классов

Співпраця школи та сім`ї - родинне виховання

ХІД МАЙСТЕР-КЛАСУ

 

  1. Привітання учасників майстер - класу:

Доброго дня, шановні колеги! Вас вітає учитель початкових класів Ігнатенко Олега Геннадіївна.

  1. Мета:

Метою  майстер – класу, у  якому ви приймете участь  є стимулювання інтересу до вивчення власного роду та його традицій.

  1. Мотивація:

Участь у нашому заході допоможе вам визначити поняття «сім’я», «рід», створити проект власного «сімейного дерева».

  1. Задачі:

Задачами майстер – класу ми визначаємо наступні:

  • Формування патріотичних та сімейних цінностей на засадах традицій роду
  • Практичне використання літературної спадщини В.О. Сухомлинського у виховній та позакласній роботі

 

  1. Ідея:

Ідеєю впровадження майстер – класу виступає наступне твердження:

Родинне виховання формує та стимулює патріотичні цінності, сприяє гармонійному розвитку сім’ї та особистості.

  1. Науковий підхід. Наукове обґрунтування

Прийоми майстер – класу ґрунтуються на особистісно – зорієнтованому підході,на засадах наступних науковців:

  • В. В.Гузєєв
  • В.О. Сухомлинський

 

 

 

 

  1. Технології

У майстер – класі використані  колективні проектні технології,  технології школи співпраці В. Сухомлинського.

  1. Організація учасників майстер – класу

Зараз я запрошую вас об’єднатися у 3 групи наступним чином: витягніть фішку з символікою вашої групи, займіть місце за столом з символікою.

Учасникам пропонуються фішки з наступними символами:

  • Сімейне дерево;
  • Вічний вогонь.
  • Книжка,

На столах закріплені відповідні ярлики

  1. Використані технології. Робота в групах

 

Кожна група має на столі власне завдання. Ознайомтесь з ним. Вам надається 5 хвилин для опрацювання.

 

  1. Завдання для групи « Сімейне дерево»:
  1. Дати відповідь : чим відрізняється сім’я від роду?  (усно, на основі матеріалів кейсу).

 

  1. Скласти сімейне дерево (на основі вибору малюнків із кейсу)

Перелік малюнків: дід, баба, мати, батько, дитина, сусід, тітка, однокласник.  Учасникам необхідно приклеїти відповідні малюнки на сімейне дерево.

  1. Завдання для групи «Вічний вогонь»:
  1. Дати відповідь: хто є героєм  у вашому розумінні? (усно, на основі кейсу).

 

  1. Скласти колективну проектну роботу про  героя війни.

Учасникам пропонується аркуш, на який вони поміщають малюнок з героєм війни, їм необхідно знайти інформаційний матеріал щодо теми «Герой війни». На аркуші необхідно дописати прізвища героїв свого роду учасників майстер – класу.

  1. Завдання для групи «Книжка»:
  1. Дати відповідь: хто такий В.О. Сухомлинський? (усно, на основі кейсу)

 

  1. Прочитати оповідання В.О.Сухомлинського «Сьома дочка», допрацювати модель осмислення змісту цього твору шляхом наклеювання правильних відповідей на запитання.

 

  1. Підведення підсумків:

 

Як ви вважаєте, що об’єднує роботу трьох груп?

 

Варіанти відповідей: вивчення власного роду, його традицій, патріотичне виховання.

 

  1. Рефлексія:

 

Сьогодні на майстер – класі ви навчилися відрізняти поняття сім’ї та роду, спробували створити власний проект, навчилися співпрацювати та взаємодіяти у команді.

Дякую за роботу всім учасникам майстер – класу! 

Категория: Блог Игнатенко Е.Г., учителя начальных классов | Добавил: Гал1№а (04.01.2015) | Автор: Ігнатенко Олена Геннадіївна
Просмотров: 383 | Теги: ОШ №6 г.Красноармейск, СПІВПРАЦЯ ШКОЛИ ТА СІМ’Ї | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz