ХІД МАЙСТЕР-КЛАСУ
1.
Привітання учасників майстер - класу:
Доброго дня, шановні колеги! Вас вітає учитель початкових класів Ігнатенко
Олега Геннадіївна.
2.
Мета:
Метою майстер – класу, у якому ви приймете участь є стимулювання інтересу до вивчення власного
роду та його традицій.
3.
Мотивація:
Участь у нашому
заході допоможе вам визначити поняття «сім’я», «рід», створити проект власного
«сімейного дерева».
4.
Задачі:
Задачами майстер – класу ми визначаємо наступні:
-
Формування
патріотичних та сімейних цінностей на засадах традицій роду
-
Практичне
використання літературної спадщини В.О. Сухомлинського у виховній та
позакласній роботі
5.
Ідея:
Ідеєю
впровадження майстер – класу виступає наступне твердження:
Родинне виховання
формує та стимулює патріотичні цінності, сприяє гармонійному розвитку сім’ї та
особистості.
6.
Науковий підхід. Наукове обґрунтування
Прийоми майстер –
класу ґрунтуються на особистісно – зорієнтованому підході,на засадах наступних
науковців:
-
В.
В.Гузєєв
-
В.О.
Сухомлинський
7.
Технології
У майстер – класі
використані колективні проектні технології, технології школи співпраці В. Сухомлинського.
8.
Організація учасників майстер – класу
Зараз я запрошую
вас об’єднатися у 3 групи наступним чином: витягніть фішку з символікою вашої
групи, займіть місце за столом з символікою.
Учасникам пропонуються фішки з наступними
символами:
-
Сімейне дерево;
-
Вічний вогонь.
-
Книжка,
На столах закріплені відповідні ярлики
9.
Використані технології. Робота в групах
Кожна група має на столі власне завдання.
Ознайомтесь з ним. Вам надається 5 хвилин для опрацювання.
9.1.
Завдання
для групи « Сімейне дерево»:
1. Дати відповідь : чим відрізняється сім’я від
роду? (усно, на основі матеріалів
кейсу).
2. Скласти сімейне дерево (на основі вибору
малюнків із кейсу)
Перелік малюнків: дід, баба, мати, батько, дитина,
сусід, тітка, однокласник. Учасникам
необхідно приклеїти відповідні малюнки на сімейне дерево.
9.2.
Завдання
для групи «Вічний вогонь»:
1. Дати відповідь: хто є героєм у вашому розумінні? (усно, на основі кейсу).
2. Скласти колективну проектну роботу
про героя війни.
Учасникам пропонується
аркуш, на який вони поміщають малюнок з героєм війни, їм необхідно знайти
інформаційний матеріал щодо теми «Герой війни». На аркуші необхідно дописати
прізвища героїв свого роду учасників майстер – класу.
9.3.
Завдання
для групи «Книжка»:
1.
Дати
відповідь: хто такий В.О. Сухомлинський? (усно, на основі кейсу)
2.
Прочитати оповідання В.О.Сухомлинського
«Сьома дочка», допрацювати модель осмислення змісту цього твору шляхом
наклеювання правильних відповідей на запитання.
10.
Підведення підсумків:
Як ви вважаєте,
що об’єднує роботу трьох груп?
Варіанти відповідей: вивчення власного роду, його
традицій, патріотичне виховання.
11.
Рефлексія:
Сьогодні на
майстер – класі ви навчилися відрізняти поняття сім’ї та роду, спробували
створити власний проект, навчилися співпрацювати та взаємодіяти у команді.
Дякую за роботу всім учасникам майстер – класу!
|