ХІД МАЙСТЕР-КЛАСУ
- Привітання учасників майстер - класу:
Доброго дня, шановні колеги! Вас вітає учитель початкових класів Ігнатенко Олега Геннадіївна.
- Мета:
Метою майстер – класу, у якому ви приймете участь є стимулювання інтересу до вивчення власного роду та його традицій.
- Мотивація:
Участь у нашому заході допоможе вам визначити поняття «сім’я», «рід», створити проект власного «сімейного дерева».
- Задачі:
Задачами майстер – класу ми визначаємо наступні:
- Формування патріотичних та сімейних цінностей на засадах традицій роду
- Практичне використання літературної спадщини В.О. Сухомлинського у виховній та позакласній роботі
- Ідея:
Ідеєю впровадження майстер – класу виступає наступне твердження:
Родинне виховання формує та стимулює патріотичні цінності, сприяє гармонійному розвитку сім’ї та особистості.
- Науковий підхід. Наукове обґрунтування
Прийоми майстер – класу ґрунтуються на особистісно – зорієнтованому підході,на засадах наступних науковців:
- В. В.Гузєєв
- В.О. Сухомлинський
- Технології
У майстер – класі використані колективні проектні технології, технології школи співпраці В. Сухомлинського.
- Організація учасників майстер – класу
Зараз я запрошую вас об’єднатися у 3 групи наступним чином: витягніть фішку з символікою вашої групи, займіть місце за столом з символікою.
Учасникам пропонуються фішки з наступними символами:
- Сімейне дерево;
- Вічний вогонь.
- Книжка,
На столах закріплені відповідні ярлики
- Використані технології. Робота в групах
Кожна група має на столі власне завдання. Ознайомтесь з ним. Вам надається 5 хвилин для опрацювання.
- Завдання для групи « Сімейне дерево»:
- Дати відповідь : чим відрізняється сім’я від роду? (усно, на основі матеріалів кейсу).
- Скласти сімейне дерево (на основі вибору малюнків із кейсу)
Перелік малюнків: дід, баба, мати, батько, дитина, сусід, тітка, однокласник. Учасникам необхідно приклеїти відповідні малюнки на сімейне дерево.
- Завдання для групи «Вічний вогонь»:
- Дати відповідь: хто є героєм у вашому розумінні? (усно, на основі кейсу).
- Скласти колективну проектну роботу про героя війни.
Учасникам пропонується аркуш, на який вони поміщають малюнок з героєм війни, їм необхідно знайти інформаційний матеріал щодо теми «Герой війни». На аркуші необхідно дописати прізвища героїв свого роду учасників майстер – класу.
- Завдання для групи «Книжка»:
- Дати відповідь: хто такий В.О. Сухомлинський? (усно, на основі кейсу)
- Прочитати оповідання В.О.Сухомлинського «Сьома дочка», допрацювати модель осмислення змісту цього твору шляхом наклеювання правильних відповідей на запитання.
- Підведення підсумків:
Як ви вважаєте, що об’єднує роботу трьох груп?
Варіанти відповідей: вивчення власного роду, його традицій, патріотичне виховання.
- Рефлексія:
Сьогодні на майстер – класі ви навчилися відрізняти поняття сім’ї та роду, спробували створити власний проект, навчилися співпрацювати та взаємодіяти у команді.
Дякую за роботу всім учасникам майстер – класу! |