Воскресенье, 05.05.2024, 16:49
Приветствую Вас Гость | RSS

ЗОШ І-ІІ ступенів № 6 м.Покровська Донецької області

Меню сайта
Категории раздела
Мини-чат
Форма входа
Статистика
конкурс ОШ №6 родители газета алый парус Осень агрессия Ярош А.В. Мирошниченко О.А. школа образование творчество дети день учителя РОДИННЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ Всеукраїнський конкурс освіта учитель аттестация детское творчество математика Кузьменко Г.И Презентація первый звонок програма Світова література 6 клас 6 класс ОШ №6 г.Красноармейск 2013-2014 уч. русский язык планирование 8 марта лаборатория молодежь против наркотиков неделя английского языка зарубіжна література День здоровья здоровый образ жизни 5 класс мониторинг День Победы планування світова література 5 клас ОШ №6Красноармейск майстер-клас навчальний рік 6 клас 1 сентября Начало учебного года праздник поздравление творчість новый год день открытых дверей Мастер-класс Методика Инновации Компетентность звездный олимп олимпиада школьный звонок проект Игнатенко Е.Г. світова література 5 клас ОШ №6 г.Красноармейск Кузьменко Г.И. 2013-2014 учебный год календарь Обери свій творчий шлях перший урок шевченківський урок закон про освіту 6-9 классы Диагностические контрольные работы «Пряля» Конспект уроку методичні рекомендації бешенство початкова школа наступність Учитель года батьки і діти юбилей 25 лет Календарно -тематическое планирован библиотечный урок фізкультхвилинки Шамрай І.А. Безкоровайна Ю.А. День Європи ЗОШ№6 Красноармійськ конкурс красоты ДПА співпраця оплата праці освітян Відкривай Україну акция кузьменко масляна

Средняя и начальная школа

Главная » Файлы » Блог Безкоровайной Ю.А., учителя украинского языка

В разделе материалов: 17
Показано материалов: 11-17
Страницы: « 1 2

Мета: навчити виділяти риси характерів героїв творів (Федькаі Тома Сойєра), що вирізняють їх з – поміж інших людей; з’ясувати погляди письменників різних народів на справжні людські цінності; удосконалювати навички порівняльного аналізу образів; розвивати соціальну, комунікативну, творчу компетентності шестикласників;виховувати найважливіші цінності моралі та етики, що роблять людину душевно багатою і щедрою на добро, порядність, чесність.
Опыт работы | Просмотров: 1262 | Загрузок: 0 | Добавил: Виктория | Дата: 18.11.2014 | Комментарии (0)

Виступ на педраді

Родинне виховання - перша природна і постійно діюча ланка виховання

Опыт работы | Просмотров: 671 | Загрузок: 0 | Добавил: Виктория | Дата: 18.11.2014 | Комментарии (0)

Мета:поширити та передати педагогічний досвід шляхом показу інноваційних методів та прийомів роботи власної системи викладання

Опыт работы | Просмотров: 308 | Загрузок: 22 | Добавил: Виктория | Дата: 18.11.2014 | Комментарии (0)

«Образ Лиса у казках різних народів»

МЕТА:

  • розглянути сюжети індійської народної казки «Фарбований шакал» та казки І.Франка «Лис Микита»;
  • проаналізувати образи головних героїв творів;
  • дати аналіз вчинків героїв;
  • визначити спільні та відмінні риси.

 

ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ –

  • створити творчий продукт, який відображує спільні риси головних героїв індійської народної казки «Фарбований шакал»  та казки І.Франка «Лис Микита»(сенкан)
Опыт работы | Просмотров: 752 | Загрузок: 25 | Добавил: Гал1№а | Дата: 05.11.2014 | Комментарии (0)

Портфоліо учителя української мови та літератури

http://www.ex.ua/848284275944

Опыт работы | Просмотров: 936 | Загрузок: 215 | Добавил: Гал1№а | Дата: 15.08.2014 | Комментарии (0)

Майстер-клас

«Формування життєвої  компетентності учнів на уроках української літератури в процесі організації особистісно орієнтованого навчання »



Автор майстер-класу: Безкоровайна Ю.А., учитель  української мови та літератури ЗОШ № 6 м. Красноармійська.

Категорія учасників:  учителі української мови та літератури.

Обладнання:картки для поділу на групи,мультимедійна дошка,  матеріали для роботи в групах, маркери, презентаційні матеріали.

Мета: Поширити та передати педагогічний досвід шляхом показу  інноваційних  методів та прийомів роботи власної системи викладання; спільно опрацювати запропоновану тему та в процесі співпраці знайти творче вирішення проблеми, поставленої перед учасниками.

Опыт работы | Просмотров: 1929 | Загрузок: 0 | Добавил: Гал1№а | Дата: 02.06.2014 | Комментарии (0)

Тема:Григір Тютюнник «Климко» Воєнне дитинство в повісті. Ідея самопожертви.
Мета:продовжити роботу над змістом повісті,донести учням глибинний
зміст повісті про дітей,допомогти усвідомити ідею твору ,її майстерне,
художньо переконливе втілення; розвивати навички аналізу епічного
твору,уміння формулювати свої думки з приводу прочитаного,
оцінювати життєві ситуації,вчити характеризувати образ Климка;
виховувати важливі гуманні якості людини – почуття
відповідальності,співчуття до ближнього,милосердя,наполегливість
у досягненні мети.

Обладнання:підручник,зошити з літератури,портрет письменника,
ілюстративний матеріал,музичний супровід,технологічні карти.
На дошці:тема уроку,епіграф,портрет,ілюстрації,цілі уроку

О перший біль тих не дитячих вражень,
Який він слід на серці залиша!
Л.Костенко

Опыт работы | Просмотров: 2497 | Загрузок: 0 | Добавил: Гал1№а | Дата: 02.06.2014 | Комментарии (0)

1-10 11-17
Поиск

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz